lauantai 21. marraskuuta 2015

Eponan musta lammas

Huom! Jos et ole käynyt vielä Epolassa ja/tai et halua spoilereita, älä lue postausta!
Ystäväni Hermanni

Hellurei pitkästä aikaa!

Kyllä, olen taas elossa! Yritetäänpä nyt sitten elvytellä vähän tätäkin paikkaa, vaikka vähän epätodennäköiseltä onnistuminen vaikuttaakin. Hmm, tosiaan, mitäs tässä heinäkuun ja marraskuun välillä on minulle tapahtunut? Noh, olen tupsahtanut jossain välissä 18 levelille ja talliin on ilmestynyt parisen niin sanotusti uutta nelijalkaista, arabi Daydreamer ja shire Ravenfeather. Heidän esittelynsä ilmestyy sitten joskus hevoset-osioon, siis ainakin toivottavasti...
Juniori Voihyvä antoi samantien pakit... :(
     Tällä viikolla Star Stableen tosiaan ilmestyi upouusi alue, Epona. En kyllä ollut niin kovin tohkeissaan sinne pääsemisestä kuin aikoinaan Dinolasta, mutta niitten miljoonien porttien aukaisemisen ja paikkoihin tutustumisen jälkeen alkoi alue vaikuttavan ihan mielenkiintoiseltakin. Hahmot vaikuttavat ainakin erittäin kiinnostavilta, Ellei sitten lasketa mr.Perchiä, jonka bongasin yhdeltä laiturilta kalastuskamppeineen... e.e" Hankin kyllä itselleni konekiväärin, jos SSO ojentaa minulle taas onkea. Minä kun silloin niin iloitsin, kun pääsin siitä piinasta ohi. Niin, juu, lyhyesti sanottuna uusi kalastusoperaatio ei ole tosiaan oikein mieleeni, joten toivottavasti niin ei tapahdu.
   Buttergoodin veljekset taas vaikuttivat erittäin jännittäviltä ilmestyksiltä. Kun alettiin puhua heidän erittäin ilkeästä isästä, mieleeni juolahti, että mitä jos tämä isukka olisi meidän ystävämme mr. Sands? ;o Siis ihan tosi, onhan noissa nyt vähän samaa näköä. Mistä sitä nyt koskaan tietää. Mutta hei, odota, sehän tarkoittaisi, että Buttergoodit olisivat sukua myös Justin Moorlandille... Okei, minä en enää yritä kaavoittaa sukupuita. Liian monimutkaista.

...Mutta hänen komeamman veljen kanssa kävi parempi onni ;)
I Didn't do anything B)

Eponassa seikkailtuani löysin eräiltä kivoilta saarilta lampaita, jotka LIIKKUIVAT! 8o Juu, tosi upeaa, tiedetään. Mutta Star Stablessa tälläinen löydös on oikea ihme! UoU Tiedätte kyllä varmaan, mitä tarkoitan... No siis, niin kuin esimerkiksi tyypit ei jaksa käydä hakemassa postia postilaatikosta, joka on suurinpiirtein puolen metrin päässä. e.e Mutta hei, ei se mitään, turhat tehtäväthän on aivan ihania. köh...

Wait my friend! D:
 Epona oli kyllä aika monipuolinen paikka, täytyy myöntää. Siis oikeasti, nättiä maalaismaisemaa, mutkittelevaa vuoristoa, saastuneita GED öljyporaamoja, paljon hiekkaista rantaviivaa, soista viidakkoa ja modernia asuinaluetta. Vielä kun olisi löytynyt kauan haaveilemani aavikko, niin olisin juuri löytänyt täydellisen sso-videoidenkuvausparatiisin! 8D Loppupostauksen olenkin omistanut pelkille kuville, mitä olen ympäri Eponaa napsinut. 

Ja minä kun odotin kaikista eniten Fort Mariaan pääsyä, ja se oli sitten lukossa D: tämä oli kyllä täyttä huijausta

Ensimmäistä kertaa elämäni aikana olin tyytyväinen siihen, että jäin jumiin. Mitäs tuolta löytyykään? 8o Pakko päästä! Eikun ninjailemaan.
Huu! Onnistui. Että olen pro B)
Ja kun tajuat, että sinne oli helpompikin tie kuin kiven läpi tunkeminen... ">_>
Onhan täällä ihan kivat maisemat, myönnetään, myönnetään...
Ooh, siinähän on kiva kämppä. Voiko tänne perustaa kotitallin?
Umn... Olenko minä nyt Star Stablessa vai Simssissä...? o.ö"
Hahahahahah, tukehdu! >D

No nyt ollaan ainakin muodikkaita
Täh, nytkö sitä ollaan jo takaisin korvessa? D8 enkö minä juuri äsken ollut siinä päheässä Sims-kylässä... No tästä sitä oppii, että muurien yli ei kannata hyppiä.

Jahas jahas, taas yksi Einstein lisää maailmankartalle.

 Oh, no eipä kai minulla sitten muuta olekaan! x) Nähdään taas joskus, toivottavasti kuitenkin ennemmin kuin neljän kuukauden päästä... 8d

 ~ Hilleri



PS. Muistakaa sitten kans, että hän on jo varattu mies D8<  Kaikki ylimääräinen näpelöinti ehdottomasti kielletty, tai saatte vastata minulle >B)
   






10 kommenttia:

  1. Menenkin tästä häpelöimään miestäsi (8

    VastaaPoista
  2. Saisit kirjoitella vähän useammin :c !

    Ja on sso'ssa ennenkin ollut liikkuvia lampaita 0: Esim siellä forgotten fields'ien lähistöllä B)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, mä yritän ottaa itsestäni niskasta kiinni! 8c
      Totta, ei tullut heti mieleen! :D mutta en ole kyllä nähnyt noin montaa samassa paikkaa 8o8

      Poista
  3. loool, huvikseen päätin käydä tääl ja sit tääl olikin uusi postaus :O vitsi oon hyvä B) (ja oli se postauskin)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, meedion ainekset ovat nyt tässä! B) milloin ennustat mun tulevaisuuden?

      Poista
  4. Omg missä tuo kuvien 7-8 paikka o :o Siun pitääpi joskus näyttää miulle mite sinne pääse, koska arvaa kuka ei jaksa mennä ite ettii sitä ;P Ja elä huoli, en vie miestäsi mutta tuon Syntaxin voisin kyllä huolia 83 Eiku mitä...
    -Valas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vähän vaikea selittää, siel vuorilla piilossa se kuitenkin on! :D huikkaa joskus kun ollaan samaan aikaan paikalla sso, niin näytän 8)

      Poista